Vyhledávání:

rozšířené

Informace o objednávkách
Katalogy ke stažení


 

Vážení zákazníci, máme pro Vás připravený nový katalog světel. Objednávky lze udělat přes náš e-shop, nebo přímo emailem.

 

 

Doporučte nás

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?

» Doporučte nás!

Jak nakupovat

 


1. Výběr zboží

Na našem e-shopu si můžete zboží vybrat z nabídky oddělení na levé straně nebo vyhledat vyhledávačem v pravém horním rohu.

 

 

 

 

2. Nákup zboží

Vybrané zboží můžete rovnou vložit do košíku kliknutím na žluté tačítko KOUPIT nebo pro zjištění více informací na něj kliknout a dostanete se na detailnější popis produktu. Před vložením Do košíku nezapomeňte ještě zvolit požadovaný počet kusů.

Po vložení do košíku se Vám otevře tabulka s informací, že zboží bylo úspěšně přidáno do košíku a dále zda-li chcete pokračovat v nákupu nebo přejít do košíku. Zvolte jednu z variant. Při volbě Pokračovat v nákupu bude zboží automaticky uchováno v nákupním košíku. Množství zboží a celkovou cenu uvidíte vždy v pravém horním rohu.

 

 


 

 

 

 

 

 

Na našem e-shopu se můžete setkat s Dostupností zboží SKLADEM a s NA DOTAZ.

 

SKLADEM znamená, že zboží máme na centrálním skladu v Brně alespoň v počtu 1 ks. Může se ale stát, že toto skladové zboží bude mít již rezervován zákazník před Vámi a toto rezervované zboží bude poslední skladem. Jestliže by tato situace nastala, budeme Vás o tom informovat a domlouvat se s Vámi na řešení dané situace.

 

NA DOTAZ znamená, že zboží nemáme centrálně skladem v Brně. I v tomto případě, si zboží můžete objednat. Ovšem je potřeba očekávat, že objednávka nebude vyřízena okamžitě, jelikož zboží musíme nejprve zajistit. Jakmile objednávku budeme řešit a zjistíme předpokládaný termín naskladnění, budete o tom informování buď telefonicky nebo e-mailem.

 

V tomto případě můžeme mít zboží na pobočce a než se z pobočky doveze na centrálu v Brně může to chvíli trvat. Nebo jej máme objednané a čekáme na naskladnění. Či se jej na základě Vaší objednávky pokusíme zajistit. Každopádně budete informováni o řešení Vaší objednávky.

 

V případě, že objednáváte zboží, které je uvedené s dostupností NA DOTAZ a zboží nemáme skladem ani na jedné z poboček a tím pádem jej budeme muset zajistit od dodavatele, tak se může stát, že nakonec bude jiná cena, než ta se kterou jste zboží vložili do košíku. (Např. protože dodavatel zdražil zboží.) Každopádně o této skutečnosti budete předem informováni.

 

 

3. Košík


Ve fázi nakupování si v nákupním košíku můžete libovolně měnit počet kusů objednaných položek, přidávat nebo mazat položky. Pokud chcete přidat do košíku další produkty, pokračujte v jejich vyhledávání a vkládejte je do košíku stejným způsobem jako u prvního produktu. Jednotlivé položky budou v nákupním košíku postupně přibývat.

 

 

 

 

 

4. Objednání zboží

V nákupním košíku se nachází tlačítko „K pokladně“. Po stisknutí tohoto tlačítka se dostanete k dalšímu kroku objednání. Zobrazí se Vám požadavek na provedení registrace (doporučujeme z důvodu výhod pro registrované zákazníky) nebo nákup bez registrace. Z tohoto výběru se dostanete na kontaktní formulář, kde u povinných položek, označených hvězdičkou, vyplníte své údaje pořebné pro správné odeslání zboží.Vyplněné údaje ve formuláři si prosím pečlivě zkontrolujte.


5. Doprava a platba

Další krok Vás dovede k výběru „DOPRAVY A PLATBY“. Zde si zvolíte požadovaný způsob platební metody a způsob dopravy. Bližší informace o cenách dopravného do zahraničí naleznete v horní liště v sekci DOPRAVA.


6. Rekapitulace a odeslání

Před odesláním objednávky si celou objednávku pečlivě překontrolujte. Aby Vám objednávka šla odeslat, je potřeba si přečíst Obchodní podmínky a souhlasit s nimi.

Objednávku definitivně odešlete stisknutím tlačítka „Odeslat objednávku“.


7. Potvrzení přijetí objednávky na váš e-mail

Během několika minut, po odeslání objednávky, održíte na Vámi uvedený email automatickou zprávu o přijetí Vaší objednávky do našeho systému.

Znovu doporučujeme provést kontrolu a pokud budete chtít cokoli dodatečně opravit či doplnit, neprodleně nás kontaktujte buď emailem na adresu eshop@monsta.cz nebo na telefonní číslo 544 503 015. Na vyřizování Vaší objednávky začneme neprodleně pracovat.


8. Stav Vaší objednávky

Během následujících dní by jste měli být informováni prostřednictvím e-mailu o vyřízení Vaší objednávky.

Obvyklý termín vyřízení objednávky je do 1 - 3 pracovních dnů, pokud je veškeré objednané zboží na příslušném vybavovacím skladě. V opačném případě Vás budeme o termínu vybavení informovat.

 

Snažíme se pro Vás vždy udělat maximum, proto více než 90% objednávek* zaslaných do 11. hod. dopoledne, odesíláme ještě ten samý den a většinou následující den máte zboží již u Vás!

Přejeme příjemné a spokojené nákupy.

 

Vaše Monsta Brno

 

 

 

* Platí u objednávek, kde je veškeré zboží skladem na příslušném vybavovacím skladě.

 

Kontakt
Partneři
Platební metody