Vyhledávání:

rozšířené

Časté dotazy

 
1. Jaké výhody budu mít když budu registrovaný?
Pro naše registrované zákazníky máme připravený bonusový systém slev a výhod o jejimž spuštění budeme informovat na našich stránkách v sekci "Jak nakupovat."


2. Když jsem registrovaný/ná a zapomenu své heslo?
Stačí když kliknete v horní části stránek nad Mapou prodejních míst v ČR na sekci "Zapomenuté heslo" a poté do pole "Odeslat" uveďte Vaši emailovou adresu a pak klikněte na tlačítko "Odeslat". Do několika minut Vám zašleme přístupové údaje.    

 

 


3. Když jsem přihlášený/ná v mém uživatelském účtu, mohu se podívat na moji objednávku nebo upravit údaje?
Ano, stačí kliknout ve vrchní části stránek na Vaše uživatelské jméno, rozvine se Vám nabídka a v ní si vyberete potřebný krok.

  

4. Jaká je cena poštovného?
U balíků o hmotnosti do 30kg je jednotná výše poštovného 120Kč bez DPH, jak u způsobu dopravy Českou poštou (ČP) nebo přepravní společností PPL. Pokud bude mít balík od 31 do 50kg a bude splňovat další podmínky viz. sekce "Doprava" nabídneme Vám možnost doručení ČP za 130,- bez DPH.


5. Posíláte balíky na Slovensko?
Ano, máme pro Vás dva způsoby doručení balíku na dobírku a to přes Českou poštu nebo PPL . Výše dopravného Vám bude sděleno po odeslání objednávky do systému. Ceny dopravného dle váhy. Aktuální ceník dopravného dle váhy balíku naleznete v sekci "Doprava".


6. Objednávku jsem odeslal, ale žádné potvrzení mi na e-mail nepřišlo.

Může se stát. Důvodem může být že máte zaplněnou e-mailovou schránku, v tom případě smažte staré e-maily a potvrzení by mělo přijít nebo jste při odeslání registrace uvedli chybně svoji e-mailovou adresu, proto je třeba si vždy pečlivě zkontrolovat vyplněné osobní údaje ještě před odesláním objednávky.


7. Lze objednávku dodatečně upravit?
Ano, objednávku můžete upravit přes e-mail nebo telefonicky. 
Potvzení o provedení úpravy objednávky musí být potvrzeno manažerem.


8. Jak dlouho budu čekat na objednané zboží?

Došlé objednávky většinou expedujeme v den přijetí do systému od pondělí do pátku, v případě že objednávka přijde do 11:00 hodin. Pokud tedy Vaše objednávka přijde po této hodině bude předána dopravci až následující den. Toto platí v případě, že bude veškeré objednané zboží na příslušném vybavovacím skladě. Po předání balíku dopravci by Vám měl být doručován následující den. V případě balíku na Slovensko pak třetí až čtvrtý den.


9. Jak a u koho reklamovat poškozené zboží?
a) Je viditelně poškozen přepravní obal:
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte!

b) Je poškozeno pouze zboží uvnitř:
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.

Nám tuto skutečnost také oznamte prostřednictvím e-mailu s přiloženou fotodokumentací a bližší specifikací – datum, číslo objednávky, popis škody a přiložené foto. Do předmětu napište „Reklamace poškozeného zboží”

10. Je možné si objednané zboží vyzvednout osobně na jiné pobočce nez v Brně? 
Ano, ale nejprve musíme zjistit, zda zboží na vybrané pobočce je skladem. Proto, vždy čekejte telefonický hovor od nás.
Jestliže vybraná pobočka Vámi objednané zboží mít skladem nebude, musíme na vybranou pobočku Vámi objednané zboží poslat. Proto se může termín vyzvednutí zboží protáhnout třeba i o týden. Na pobočky zboží z centrálního skladu zavážíme většinou jedenkrát týdně. O předpokládaném termínu vyzvednutí Vás budeme informovat telefonicky  nebo e-mailem hned při první komunikaci. Dále budete informováni, kdy zboží bylo předáno z centrálního skladu řidiči a veze se na Vámi vybranou pobočku. Následně je nutné vyčkat na výzvu o vyzvednutí z Vámi vybrané pobočky. Pracovníci pobočky Vás telefonicky nebo e-mailem zkontaktují, že zboží je pro Vás připravené a můžete si ho vyzvednout. Dříve nemá smysl si pro zboží objednáné z e-shopu chodit.

11. Jak objednat zboží na jinou pobočku než do Brna?
Stačí postupovat stejně jako, když si zboží chcete vyzvednout na pobočce v Brně.
-> Ve způsobu platby zvolíte: V hotovosti při os. vyzvednutí
-> Ve způsobu doručení zvolíte: Osobně - sklad Monsta Brno
Dále kliknete na POKRAČOVAT vpravo dole
Před tím, než kliknete na ODESLAT OBJEDNÁVKU je nutné do POZNÁMKY OD VÁS vložit text. A to ten, že si zboží chcete osobně vyzvednout na pobočce, kterou jste si vybrali.
Tuto poznámku najdete před námi uvedenými obchodními podmínkami. Na obrázku níže je zmiňovaná poznámka světle zeleně zvýrazněna

12. Mám objednané zboží s osobním vyzvednutím, mohu si zboží vyzvednout okamžitě?
Ne, vždy vyčkejte na výzvu od našich pracovníků. Ti Vás budou informovat o tom, že si zboží můžete vyzvednout, až pro Vás zboží bude skutečně připravené. Prosíme Vás, vyčkejte na výzvu o vyzvednutí Vaší objednávky od našich pracovníků.

13. Je stejná cena při objednávce přes e-shop a koupí přímo na prodejně?
Ne, cena při nákupu přes e-shop je cenově zvýhodněná oproti prodejně.

14. Čím zasíláte pneumatiky
Pneumatiky do 50 kg zasíláme výhradně Českou poštou. Budou-li těžší, budete kontaktováni s návrhem řešení.

15. Je možné zaslat zboží i do zahraničí i jinam než na Slovensko?
Ano, zasíláme po celé Evropě. Přeprava je Poštou. Cena dopravného je podle váhy balíku. Cena dopravy je do objednávky doplněna po zvážení balíku. Následně jsou Vám poslány platební údaje, po uhrazení je balík odeslán k zákazníkovi. O tom všem bude zákazník mailem informován.
Vaši objednávku pošlete na eshop@monsta.cz s údaji:
•  fakturační  adresa
• dodací adresa
• IČ a DIČ:
• Naše katalogové číslo zboží a jeho množství
Na základě těchto údajů bude objednávka vytvořena.


Pokud si nebudete vědět rady, obraťte se na nás. E-mail: eshop@monsta.cz , tel. 544 503 015
 

Kontakt
Partneři
Platební metody